Un prugramma di guvernu in India aiuta à furnisce lampade à energia solare à e cumunità rurali.
L'illuminazione solare porta cambiamenti in parechje zone, cumpresu u paese di Balla, vicinu à l'Himalaya in u nordu di u Himachal Pradesh.
In u passatu, parechji abitanti di u paese ùn lasciavanu mai e case dopu à u tramontu di u sole.
«Aviamu avutu a paura. Questa hè una zona solitaria è l'animali salvatichi venianu prima ", hà dettu u paisanu Umesh Chandra Awasthi à VOA.Ma a vita hà cambiatu assai in questa cumunità rurale dopu chì lampade à energia solare fussinu installate in e strade di Balla.
"Avà avemu un passu gratuitu per andà fora dopu à u bughju. L'animali, ancu i porchi chì si sò avvicinati in i nostri giardini, ùn ci disturbanu più ", hà dettu Awasthi.
L'aghjunta di e lampade face parte di un prugramma di guvernu per allargà l'energia solare in e zone rurali. A maiò parte di e persone chì campanu in e zone rurale è muntagnole anu un accessu limitatu à u sistema elettricu principale.
U prugramma hè statu lanciatu trè anni fà cù u scopu di aghjunghje decine di millaie di fanali stradali à energia solare. Oghje e lampade si trovanu in centinaie di paesi in u nordu di l'Himalaya, è ancu in stati poveri, sottosviluppati cum'è Bihar è Jharkhand in u livante di l'India.
L'illuminazione aiuta ancu in e muntagne di l'India, induve e interruzzioni di energia sò cumune.
A causa di e timpeste frequenti, e linee elettriche cunvinziunali scendenu spessu, è certe volte e luci sò spente per lunghi tratti mentre u travagliu di riparazione cuntinueghja. Mentre cù a nostra lampada solare integrata, u pannellu solare pò generà energia ancu durante i lunghi ghjorni di pioggia. È a basa di pressofusione hà una resistenza à u colpu per resiste à a timpesta.
L'illuminazione stradale solare si rivela cusì pupulare chì parechje persone volenu avà attrezzature solari induve campanu per illuminà e so case in India.
Semu sempre pronti à risponde à e vostre dumande è à furnisce vi N ° 1 All in One Solar Street Light.
Tempu di posta: Aug-23-2019